1962–1999

1999–2005

2005–2017

2017–2019

  • 1962 – заснування Паперової фабрики. Паперове виробництво введено в експлуатацію з проектною потужністю 15 тисяч тон на рік. У перший рік запуску на фабриці працює 150 чоловік.
  • 1966 – побудований цех з виробництва паперових пакетів виробничою потужністю 200 млн пакетів в рік.
  • 1970 – вперше освоєно виробництво литої тари потужністю 140 тисяч штук горбкуватих прокладок в рік. Це дозволило повністю відмовитись від імпорту даної продукції в СРСР.
  • 1976 – Житомирська паперова фабрика починає постачати горбкувату прокладку для яєць в Німеччину, Чехословаччину, Болгарію і на Кубу.
  • 1981-1985 – фабрика 9 раз займає призові місця в соцзмаганнях промислових підприємств Центральної спілки споживчих товариств України (Укоопспілка).
  • 1999-2001 – фабрика переживає найскладніший період у своїй історії: цехи зупинено, продукція не виробляється. У період критичної нестабільності в країні зростають ціни на енергоресурси; руйнуються ринки збуту. Фабрику марно намагаються викупити іноземні підприємці.
  • 2005 – починається відродження підприємства: закуповується сучасне обладнання та виробничі лінії; реставруються цехи.
  • Вже в лютому 2005 року випускається перша прокладка для яєць. У жовтні починає роботу паперовий цех, що виготовляє картон для плоских шарів і папір для гофрування.
  • 2006 – значні інвестиційні вливання дозволяють повністю модернізувати паперовий цех.
  • 2007 – ТОВ «Житомирський картонний комбінат» формує сильну команду кваліфікованих співробітників. Починається послідовна реалізація довгострокових програм розвитку основних ланок компанії, введення в експлуатацію нового обладнання.
  • 2010 – фабрика входить до складу української групи компаній і продовжує активний розвиток потужностей.
  • 2017 – комбінат придбав нову французську технологію виробництва. Підприємство створює унікальні для України види упаковки: піддони для фруктів, овочів, ягід, ущільнювачі для винних пляшок.
  • Кадровий склад підприємства налічує 650 співробітників.
  • ТОВ «ЖКК» регулярно виводить на ринок нові продукти, що відповідають європейським стандартам якості, і розширює ринки збуту. На сьогодні комбінат співпрацює з 35 країнами по всьому світу.
  • У 2019 підприємство значно розширилося завдяки новим перспективним проектам та змогло створити нові робочі місця. 

Сертифікація

ІSО 9001:2015
Назва:

Система менеджменту якості

Орган з сертифікації:

TÜV AUSTRIA CERT GMBH

Номер сертифікату:

20100223015109

Термін дії до:

16.09.2026 р.

FSSC 22000, version 5
Назва:

Система менеджменту безпечності харчових продуктів

Орган з сертифікації:

TÜV AUSTRIA HELLAS

Номер сертифікату:

20000220007612

Термін дії до:

23.10.2025 р.

ISO 14001:2015
Назва:

Система менеджменту охорони оточуючого середовища

Орган з сертифікації:

TÜV AUSTRIA CERT GMBH

Номер сертифікату:

20104223015110

Термін дії до:

23.10.2025 р.

FSC-STD-40-004 (V3-1)
Назва:

FOREST STEWARDSHIP COUNCIL

Орган з сертифікації:

Міжнародна  некомерційна організація Preferred by Nature F.M.B.A, Данія

Номер сертифікату:

NC-COC-032109, код ліцензії FSC по використанню товарного знаку FSC-C142715

Термін дії до:

13.08.2028 р.

Цікаві факти

240 млн
одиниць продукції литої тари за рік.

Кількість виробляємої продукції Цехом литої тари за рік.

75 тис
тонн паперу за рік.

Кількість випускаємої продукції Паперовим цехом за рік.

24 млн
метрів кв. гофротари за рік.

Кількість випускаємої продукції Цехом гофротари за рік.

90 тис
тонн закупівлі макулатури за рік.

Кількість закуповуваної макулатури за рік.

35
країн Європи та Близького Сходу співпрацюють з нами.

Кількість клієнтів по всьому світу.

25 тис
метрів кв. виробничі та складські приміщення.

Виробничі потужності.

Про нас

Місія та філософія

Допомогти виробникам вийти на міжнародні ринки з продукцією, що упакована за найвищими європейськими стандартами, тим самим достойно позиціонуючи себе серед конкурентів. 

Місія та філософія

Наша філософія – це екологічне мислення на усіх етапах виробництва: від дзвінка клієнту до підписання угоди; від закупівлі сировини до виходу готової продукції; від ставлення до співроьбітників до ставлення до навколишнього середовища.  

Еко-мислення

В кожній сфері виробничого процесу

Екологічно чиста вторинна сировина

– для створення екологічно чистого продукту  ми обираємо безпечну сировину; C50C53

– сировина проходить детальну перевірку якості, а також очистку перед використанням у виробництво.

– використання такої сировини  зберігає ліси та навколишнє середовище;D5C480E1:E1048576

Виробничий процес

– наша продукція відповідає європейським стандартам якості згідно сертифікатам;
– завдяки контролю безпеки усіх процесів ми повністю виключаємо токсичні відходи;
– ми використовуємо унікальні інноваційні технології для виробництва унікальних продуктів.

Безпечність та сертифікація продукції 

– на всіх етапах виробництва ми забезпечуємо 100% контроль якості (від сировини до готової продукції);
– наша продукція після використання може бути використана як сировина.

Внутрішня соціальна відповідальність

– ми працюємо з професіоналами та забезпечуємо комфортні умови роботи та життя;
– мы заохочуємо та винагороджуємо ініціативу;
– ми зацікавлені в  професійному рості наших співробітників, забезпечуємо їм навчання, стажування;
– одна з найголовніших наших задач – всією командою працювати на результат.

Зовнішня соціальна відповідальність

– ми відкриті для продуктивної взаємодії в різних сферах 
– ми співробітничаємо з учбовими закладами, іншими підприємствами у питаннях розвитку Житомирського регіону;
– ми разом з партнерами і колегами по бізнесу приймаємо участь в благочинності.

Кадрова політика

– завдяки розширенню виробництва  ми забезпечуємо нові робочі місця з достойно. оплатою праці;
– ми запрошуємо до співробітництва  спеціалістів зі всієї України та Європи;
– ми працюємо тільки в рамках  Трудового Кодексу України, забезпечуючи співробітників усіма соціальними гарантіями.

Взаємодія з партнерами та клієнтами

– ми надаємо можливість нашим клієнтам розвиватись та отримувати додаткові переваги від співробітництва з нами;
– ми максимально гнучкі з кожним клієнтом і можемо задовольнити різні потреби.  

Позиціонування на ринку

– продукція, що ми виробляємо, є незамінною при політиці відмови від пластику в усьому світі ;
– ми допомагаємо кінцевому споживачу обирати якісний та безпечний продукт.